Putovanja u srcu

Mesto gde razmenjuju informacije oni kojima su putovanja u srcu
Danas je Petak, 03 Februar 2023, 18:38

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 34 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2, 3  Sledeća
Autor Poruka
PostPoslato: Utorak, 30 Septembar 2014, 18:40 
Nije prisutan
Predsednik Rep. Palataki
Predsednik Rep. Palataki
Korisnikov avatar

Pridružio se: Ponedeljak, 18 Avgust 2014, 23:32
Postovi: 6991
Lokacija: Rep. of Palataki
Pol: Bata
Kratak pregled osiguravajućih kuća:

Uniqa
Sajt: http://www.uniqa.rs" onclick="window.open(this.href);return false;
Telefon - 011/2024-100
Asistentska kuća: Coris International
Online kalkulator i poručivanje: DA

Dunav
Sajt: http://www.dunav.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Telefon - 0800/386-286
Asistentska kuća: Coris International
Online kalkulator i poručivanje: NE

DDOR
Sajt: http://www.ddor.rs" onclick="window.open(this.href);return false;
Telefon - 0800/303-301
Asistentska kuća: Mondial Assistance
Online kalkulator i poručivanje: DA

Generali (ex. Delta generali)
Sajt: http://www.generali.rs" onclick="window.open(this.href);return false;
Telefon - 011/222-0-555
Asistentska kuća: Europ Assistance
Online kalkulator i poručivanje: DA

Sava
Sajt: http://www.sava-osiguranje.rs" onclick="window.open(this.href);return false;
Telefon - 011/36-44-888
Asistentska kuća: Coris International
Online - kalkulator: DA; Poručivanje: NE

Wiener Städtische
Sajt: http://www.wiener.co.rs" onclick="window.open(this.href);return false;
Telefon - 0800/200-800
Asistentska kuća: Coris International
Online kalkulator i poručivanje: DA

AMS
Sajt: http://www.ams.co.rs" onclick="window.open(this.href);return false;
Telefon - 0800/009-009
Asistentska kuća: Podatak nije dostupan
Online kalkulator i poručivanje: NE

AXA
Sajt: http://www.axa.rs" onclick="window.open(this.href);return false;
Telefon - 011/7155-444
Asistentska kuća: AXA Assistance
Online kalkulator i poručivanje: NE

Milenijum
Sajt: http://www.milenijum-osiguranje.rs" onclick="window.open(this.href);return false;
Telefon - 011/7152-300
Asistentska kuća: Podatak nije dostupan
Online kalkulator i poručivanje: NE

Triglav
Sajt: http://www.triglav.rs" onclick="window.open(this.href);return false;
Telefon - 011/33-05-100
Asistentska kuća: Europ Assistance
Online kalkulator i poručivanje: NE

RFZO
Sajt: http://www.dobrovoljno.rfzo.rs" onclick="window.open(this.href);return false;
Telefon - 011/2053-791, 2053-792
Asistentska kuća: Nema - osiguranik sam snosi troškove, koji mu se refundiraju po povratku
Online - kalkulator: Dat je kompletan cenovnik; poručivanje: DA (popunjeni formular se šalje mejlom)

Prilikom izbora osiguranja treba obratiti pažnju na to da li postoji učešće osiguranika u nastalim troškovima i da li "sitnije" preglede (do 50 ili 100€ plaćate sami, pa vam se refuniraju po povratku). Takođe, osiguravajuće kuće različito gledaju na alergije, sunčanicu, opekotine i upale uha, pa treba proveriti da li se od takvih slučajeva ograđuju u Opštim uslovima osiguranja.

_________________
Sve što možeš da opeglaš danas, ne ostavljaj za sutra!


Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
 Tema posta: Uniqa
PostPoslato: Utorak, 30 Septembar 2014, 18:42 
Nije prisutan
Predsednik Rep. Palataki
Predsednik Rep. Palataki
Korisnikov avatar

Pridružio se: Ponedeljak, 18 Avgust 2014, 23:32
Postovi: 6991
Lokacija: Rep. of Palataki
Pol: Bata
Prethodnih godina smo uglavnom koristili Uniqa osiguranje. Sa cenom su bili najpovoljniji za vremenski period koji je nama trebao. Prošle godine smo prvi put imali osigurani slučaj (upala uha i grla uz temperaturu), a tada se osiguranje vidi "na delu". Po uputstvu koje su mi dali, kontaktirao sam pozivni centar, oni me uputili na lekara, gde smo obavili pregled samo uz pokazivanje polise. Oni su polisu kopirali, dali nam još jedan formular da popunimo i to je to. Lekove koje je lekar prepisao, kupili smo, a to nam je refundirano po povratku u roku od 10 dana. U principu, sve je funkcionisalo, baš onako kako su rekli.

_________________
Sve što možeš da opeglaš danas, ne ostavljaj za sutra!


Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: Utorak, 30 Septembar 2014, 18:43 
Nije prisutan
Predsednik Rep. Palataki
Predsednik Rep. Palataki
Korisnikov avatar

Pridružio se: Ponedeljak, 18 Avgust 2014, 23:32
Postovi: 6991
Lokacija: Rep. of Palataki
Pol: Bata
Triglav osiguranje za izbegavanje

Ove godine izbor osiguravajuće kuće je pao na Triglav osiguranje. Fina akcija od 25% popusta koju su imali, naš malo duži boravak od 4 nedelje, rezultovali su sa primetnom razlikom u ceni u odnosu na druge. Malo sam se nećkao, jer sam prošle godine imao dobro iskustvo sa Unika osiguranjem kad je došlo do osiguranog slučaja, ali prevagnulo je to da su svi oni povezani sa 2-3 međunarodne asistentske kompanije i da je to ključno u celoj priči. E, tu sam pogrešio.

Ono što je bitno od informacija da navedem je: Triglav ima saradnju sa „Europ Assistance“, uplaćen je paket osiguranja sa imenom „nadstandardni“ (30.000 evra) bez učešća u šteti tzv. franšize, bez plaćanja na licu mesta, a naše odredište bila je Grčka.

Bilo je ovde saveta da se pre polasaka na put pozove asistentska kuća i uzme listing lekara sa kojima imaju saradnju, kako se ne bi pravili astronomski telefonski troškovi prilikom poziva inostranstva (Srbije) iz rominga. To sa Triglavom, odnosno EA nije moguće, tj. takav spisak nisu hteli da mi daju sa objašnjenjem da se „ugovori sa lekarima veoma često revidiraju i da se taj spisak menja na dnevnoj bazi, pa je obavezno kontaktirati njihov pozivni centar kad do osiguranog slučaja dođe“. Sa asistentskom kućom Coris je to funkcionisalo prošle godine, ne znam kako je ove.

Elem, desio se osigurani slučaj, moja lepša polovina je povredila skočni zglob, nije mogla da stane na nogu. Nazvao sam pozivni centar EA, prvo su nekoliko minuta svi operateri bili zauzeti, pa smo počeli sa procedurom prijave osiguranog slučaja. Ime? Prezime? Adresa prebivališta? Broj polise? Datum ulaska u Grčku? Način putovanja? Lokacija? Opis povrede? Kontakt telefon? Operater nas je pitao da li je problem da odemo do nekog mesta u blizini, ukoliko u našem mestu nema lekara sa kojim imaju ugovor, dobio je odgovor da nam to nije problem, ali da nas ne pošalje negde 50 km odatle. Sve u svemu, jedan poduži međunarodni razgovor iz rominga. Operater je bio veoma ljubazan i nakon svega je rekao da će se javiti za nekoliko minuta sa informacijom gde da idemo. Tako je i bilo, uputio nas je kod lekara u susednom mestu u blizini. Tu mi se već javila prva sumnja da će sve proći kako treba, jer nas je uputio kod lekara opšte prakse čije usluge smo, nažalost, koristili prošle godine preko Unike i Corisa. Navedeni lekar je super ali nije ortoped, niti nam može mnogo pomoći u tom pogledu. No dobro, treba ispoštovati njihovu proceduru. Lekar nas primi, prepiše brufen zbog bolova, slegne ramenima i pošalje nas na jedan fini put od 60km na rendgensku dijagnostiku i pregled ortopeda. Ustanova gde nas je poslao je zapravo državna zdravstvena ustanova, gde je pregled i sve ostalo besplatno, tj. plaća se samo participacija od 5€ za sve. Naravno, tamo polisu osiguranja nisu hteli ni da pogledaju, već su samo hteli parice. Ta državna zdravstvena zaštita je čak nadmašila i ovu našu u Srbiji, jer se snimanje i pregled rade jedan dan, snimci onda putuju negde na tumačenje, a dijagnoza se dobije nakon 2 radna dana. Kada se povreda desi u petak (naš slučaj), onda dijagnozu dobijete u utorak, 4 dana kasnije. Do tada obična bandaža i lekovi protiv bolova. Posle tih 4 dana, ponovo 60km da vidimo šta nam je činiti dalje. U našem slučaju, hvala bogu, nije bilo preloma već su samo ligamenti bili povređeni. Ne želim ni da pomislim šta bi se desilo da je bio prelom. Dakle, da rezimiramo, od osiguranja smo dobili jedno veliko ništa, koristili smo besplatnu državnu zdravstvenu zaštitu, koju svako može da koristi bez polise osiguranja. Bez trunke srama su nas poslali na proputovanje od 120km, iako je dogovoreno suprotno sa operaterom EA i sve smo morali sami da platimo. Prošle godine, kad smo imali osigurani slučaj, operater Corisa je nazvao poslepodne da nas pita da li je sve OK, kakva je situacija. To kod EA nije praksa, a i bolje što nisu zvali, imao bih svašta da im kažem.

Međutim, tu nije kraj problema sa Triglavom. Po povratku, podneli smo odštetni zahtev u koji smo uneli sve navedene troškove: lekova, participacije, prevoza i telefoniranja. Nedelju dana nakon predaje, tražili su nam da mimo propisanog formulara napišemo Izjavu o tome šta se desilo i to im dostavimo. Nakon toga su prestali da se oglašavaju. U međuvremenu sam kontaktirao Narodnu banku Srbije, koja je zadužena za rad osiguranja, da me upute koliko oni mogu tako da se prave blesavi i koje su procedure da se korisnik žali na rad osiguranja. Iz NBS sam nakon 2-3 dana dobio opširan odgovor šta, kako i koji članovi Zakona o obligacionim odnosima i Zakona o osiguranju su merodavni u ovom slučaju. Veoma sam se prijatno iznenadio tako detaljnim i preciznim odgovorom. Neformalno sam se mejlom obratio Triglav osiguranju, gde sam im ukazao na to da su prekršili rokove za odgovor i isplatu štete, i nakon toga su mi poslali Rešenje gde odbijaju moj zahtev za refundaciju. Opet po uputstvima NBS, uložio sam prigovor na taj bezobrazluk, a rok za odgovor će im još malo pa isteći, čime će se oni odreći sporazumnog rešenja i nakon čega sledi zvanična prijava slučaja NBS. S obzirom na sve što su nam priredili na odmoru i tretman koji imamo ovde po povratku, pomalo se nadam da neće pozitivno odgovoriti, kako bih ceo slučaj prepustio NBS i pustio ih da njima nastave da polažu račune.

Sa mora smo se vratili početkom avgusta, sutra je 1. oktobar, rešenje nije ni na pomolu. Nisam hteo ranije da pišem o svemu, čekao sam da vidim epilog celog slučaja, pa da zaokružim priču. Međutim, sve što se desilo do sada je dovoljno da svima preporučim da ih zaobiđu. Definitivno idu na varijantu da ljudi neće da se cimaju za to malo para, pa ako prođe – prođe.

Mnogo je loš osećaj kada uradite sve da se osigurate od neželjenih problema/troškova na odmoru, pa između ostalog u cilju toga platite polisu za 2 osobe skoro 50€, a onda kad se javi potreba da upotrebite polisu, shvatite da ste prevareni, prepušteni sami sebi i količini keš novca koju imate na raspolaganju. Da ni ne razmišljamo o težim situacijama koje mogu troškove da dovedu do tog iznosa od 30.000€, koji nam krupnim slovima naglašavaju na polisi, a oni neće da plate lekara na kojeg su nas oni uputili 5€.

Da li isto rade druge osiguravajuće kuće i asistentske kompanije, ne znam, ali posle ovog iskustva nisam više siguran da li da ubuduće uplaćujem putno osiguranje. Imam osećaj kao da sam kupovinom polise samo platio operatera kojeg moram da pozovem iz rominga da bih mu se požalio. Ništa više od toga nisam dobio. Kad sve stavim na papir, za deceniju letovanja, koliko idem u inostranstvo i plaćam putno osiguranje, ostavio sam im oko 500€. Izgleda da je bolje da taj novac imam u novčaniku, za ne daj bože. Da sam taj novac odvojio sa strane za tu namenu, prošle godine bih iz tog fonda potrošio 15€ za lek i 20€ za pregled lekara, a ove godine sam samo bacio novac na neupotrebljivu polisu, a potrošio još toliko novca na licu mesta. Do sledećeg letovanja razmišljaću na tu temu, ali sam siguran da Triglav osiguranje i ostale kuće koje sarađuju sa "Europ Assistance" neće sigurno dobiti ni dinar od mene.

_________________
Sve što možeš da opeglaš danas, ne ostavljaj za sutra!


Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: Utorak, 30 Septembar 2014, 20:57 
Nije prisutan
Svetski putnik
Svetski putnik
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sreda, 20 Avgust 2014, 00:47
Postovi: 1559
Lokacija: Изгубљен у свемиру
Pol: Bata
Brzi je napisao:
...Mnogo je loš osećaj kada uradite sve da se osigurate od neželjenih problema/troškova na odmoru, pa između ostalog u cilju toga platite polisu za 2 osobe skoro 50€,

...Kad sve stavim na papir, za deceniju letovanja, koliko idem u inostranstvo i plaćam putno osiguranje, ostavio sam im oko 500€. Izgleda da je bolje da taj novac imam u novčaniku, za ne daj bože...

Ne, naravno da nije bolje da taj novac imaš u novčaniku jer ovo što vam se desilo srećom nije bila neka ozbiljna povreda. Krpljenje nakon npr. loma noge može da košta i par hiljada €. Tako da, s time se nije igrati, obavezno se treba osigurati.

Mislim da je najjeftinija varijanta zdravstvenog putnog osiguranja kada to uzmeš/imaš uz neku od kreditnih kartica. Uz kartice to dobiješ uglavnom besplatno, naravno pošto nigde nema ništa stvarno besplatno, onda te to košta kroz cenu održavanja kartice i to ako karticu nećeš da koristiš za plaćanja... ako je koristiš, onda računaj da si platio održavanje kartice (do 20€ godišnje) pa te putno zdravstveno osiguranje onda ne košta ništa.

Mi smo par puta koristili takvo osiguranje, išli smo kod privatnog doktora u Potos (na Tasosu). Nismo ništa pre toga prijavljivali i zvali osiguranje - otišli smo pravo kod doktora, on je pogledao karticu osiguranja (bila je Generalijeva) i rekao: aha, to može, to ide bez problema. Onda je skenirao CEO pasoš, bez obzira što ima i praznih strana, kaže da tako mora kad je karica u pitanju, a kad imaš onaj papir, onda je dovoljna samo glavna strana u pasošu (+ polisa osiguranja, naravno, ili kartica osiguranja). Lekovi su u apoteci koštali nekoliko € tako da nisam hteo ni da pokrećem postupak za refundiranje troškova.

_________________
:violin:


Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: Utorak, 30 Septembar 2014, 21:38 
Nije prisutan
Predsednik Rep. Palataki
Predsednik Rep. Palataki
Korisnikov avatar

Pridružio se: Ponedeljak, 18 Avgust 2014, 23:32
Postovi: 6991
Lokacija: Rep. of Palataki
Pol: Bata
Sve što si napisao, mislio sam i ja do ovog letovanja. Zato sam uplaćivao osiguranje. Međutim, ovo iskustvo mi je malo promenilo pogled na celu tu priču.

Зоки je napisao:
Ne, naravno da nije bolje da taj novac imaš u novčaniku jer ovo što vam se desilo srećom nije bila neka ozbiljna povreda. Krpljenje nakon npr. loma noge može da košta i par hiljada €. Tako da, s time se nije igrati, obavezno se treba osigurati.


OK, košta toliko, osiguranje neće da plati ili lekar ne prihvata polisu i šta onda? Triglav nije hteo da pokrije "jeftinu" povredu, ali će zato povredu od nekoliko hiljada evra odmah da pokrije. :lol:

Зоки je napisao:
Mislim da je najjeftinija varijanta zdravstvenog putnog osiguranja kada to uzmeš/imaš uz neku od kreditnih kartica. Uz kartice to dobiješ uglavnom besplatno, naravno pošto nigde nema ništa stvarno besplatno, onda te to košta kroz cenu održavanja kartice i to ako karticu nećeš da koristiš za plaćanja... ako je koristiš, onda računaj da si platio održavanje kartice (do 20€ godišnje) pa te putno zdravstveno osiguranje onda ne košta ništa.


Hteo sam i to da napomenem u prvom postu, ali na kraju ne napisah. Sad si mi dao uvod za to. Istraživao sam ja to malo prošle godine. Samo banka Inteza to ima dobro rešeno u saradnji sa Đeneralijem. (Izvor: Generali) Meni ta banka ne odgovara iz nekih drugih razloga.

Raiffeisen ima sličnu priču u kombinaciji sa Unikom, ali su uslovi dosta lošiji. Do 50€ sve plaćaš ti, a osiguranje se dodatno plaća 340 dinara mesečno, što godišnje izađe 4080 dinara, tj. skuplje nego polisa osiguranja za mesec dana. (Izvori: Raiffeisen i Uniqa)

_________________
Sve što možeš da opeglaš danas, ne ostavljaj za sutra!


Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: Utorak, 30 Septembar 2014, 22:25 
Nije prisutan
Vodič
Vodič
Korisnikov avatar

Pridružio se: Četvrtak, 21 Avgust 2014, 10:02
Postovi: 8090
Lokacija: PRAVDA za P R A V D U !
Pol: Bata
Brzi je napisao:
Samo banka Inteza to ima dobro rešeno u saradnji sa Đeneralijem. (Izvor: Generali)
Sve ti je to drugo pakovanje a isto s...e.
Ja sam ove godine koristio varijantu sa Intezinom platnom karticom za koju mi je vezano višegodišnje porodično osiguranje. Kada je trebalo da mi karticu uvale sve je to bilo super, ali kada sam ih sa mora pozvao prvo mi je trebalo 10 min da se neko javi, a potom je prvo pitanje bilo : "a da li ste se vi javili pre nego što ste pošli na odmor?"...

_________________
Kad popijem koju u kafani
ondak pričam ono što mislim trezan.


Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: Sreda, 26 Novembar 2014, 01:26 
Nije prisutan
Predsednik Rep. Palataki
Predsednik Rep. Palataki
Korisnikov avatar

Pridružio se: Ponedeljak, 18 Avgust 2014, 23:32
Postovi: 6991
Lokacija: Rep. of Palataki
Pol: Bata
Putno osiguranje skuplje i do 600%

_________________
Sve što možeš da opeglaš danas, ne ostavljaj za sutra!


Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: Sreda, 26 Novembar 2014, 08:45 
Nije prisutan
Svetski putnik
Svetski putnik
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sreda, 20 Avgust 2014, 18:29
Postovi: 2521
Lokacija: Vinchester city
Pol: Bata
Da nisi omašio za jednu nulu? :shock:
Znači, pre nego što krenemo na more, svako od nas da se specijalizuje za jednu vrstu medicinske pomoći za pupu daleko bilo...


Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: Sreda, 26 Novembar 2014, 10:26 
Nije prisutan
Svetski putnik
Svetski putnik
Korisnikov avatar

Pridružio se: Subota, 22 Novembar 2014, 17:18
Postovi: 3365
Lokacija: Zemun
Pol: Seka
■ VESTI
Putno osiguranje skuplje i do 600%
Utorak 25.11.2014 | 17:45 | Izvor: Novosti
Beograd -- Osiguravajuća društva podigla cene međunarodnog putnog osiguranja za daleke zemlje. Polisa skuplja od karte do Amerike, pišu Novosti.
Foto: Freeimages.com
Putno osiguranje za daleke destinacije u pojedinim osiguravajućim kućama u Srbiji poskupelo je za čak 600 procenata.
Tako je sada jeftinije kupiti kartu do Amerike i nazad, nego platiti privremeno osiguranje koje pokriva zdravstvene troškove u toj državi u periodu dužem od mesec dana.
"Osiguranje koje sam prošle godine platila oko sto evra, za dva meseca boravka kod kćerke u Kanadi, sada me košta čak 81.000 dinara i to u istoj osiguravajućoj kući, koja je lane bila najjeftinija!? Pa, ja sam povratnu kartu kupila za 550 evra, na relaciji Beograd - Montreal, a treba da dam još gotovo 800 evra, za slučaj da se "nakašljem“ dok sam van zemlje tokom 72 dana", s nevericom nam se obratila sugrađanka Ana P.
Predstavnici pojedinih osiguravajućih društava potvrdili su "Novostima“ da je došlo do poskupljenja ove vrste osiguranja
Nove cene su različite u zavisnosti od osiguravajuće kuće, ali za sve, koje su ih podigle, važi pravilo da su destinacije SAD, Kanada, Australija i Japan znatno poskupele.
"Reč je o dalekim destinacijama i državama u kojima osiguranici duže borave. Interesovanje za ove polise je malo, građani ih malo kupuju, a kada treba isplatiti štetu, ona se meri velikim iznosima", objašnjavaju u jednoj osiguravajućoj kući koja je podigla cene ovih polisa za oko 400 odsto. - Zato je bilo neophodno da poskupi polisa, kako bismo eventualnu štetu mogli valjano da nadoknadimo.
U Đenerali osiguranju ističu da nisu skoro menjali cenu polisa putnog osiguranja, za bilo koju destinaciju.
"Cena polise za jedan dan u SAD ili u Kanadi, sa standard pokrićem, koje obuhvata plaćanje troškova lečenja, transport do najbližeg lekara, upućivanje na lekara, lekarske savete, praćenje zdravstvenog stanja osiguranika iznosi, sa porezom, 391 dinar", ističu u ovoj osiguravajućoj kući.
Polisa pokriva ceo svet, krajnje destinacije su SAD i Kanada, starost osiguranika od 26 do 65 godina, a maksimalno pokriće, to jest osigurana suma koja se isplaćuje u slučaju nastale štete 30.000 evra.
Ista ova polisa, za jedan dan boravka u jednoj evropskoj zemlji, Francuskoj, na primer, sa istim iznosom pokrića, košta 195 dinara.
 

Oni definitivno nisu normalni! :angry-cussingblack:

_________________
:happy-cheerleadersmileygirl:


Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: Sreda, 26 Novembar 2014, 12:10 
Nije prisutan
Svetski putnik
Svetski putnik
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sreda, 20 Avgust 2014, 00:47
Postovi: 1559
Lokacija: Изгубљен у свемиру
Pol: Bata
Ako dobro vidim, u tekstu se pominje po imenu samo jedna osiguravajuća kuća koja, eto za razliku od nekih, NIJE POSKUPELA :)

To me navodi na pomisao da je ovaj tekst jedna vrlo fina reklama :))))

_________________
:violin:


Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: Četvrtak, 27 Novembar 2014, 01:42 
Nije prisutan
Predsednik Rep. Palataki
Predsednik Rep. Palataki
Korisnikov avatar

Pridružio se: Ponedeljak, 18 Avgust 2014, 23:32
Postovi: 6991
Lokacija: Rep. of Palataki
Pol: Bata


http://www.rfzo.rs/index.php/zastita-in ... umi-actual

_________________
Sve što možeš da opeglaš danas, ne ostavljaj za sutra!


Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: Četvrtak, 18 Decembar 2014, 16:58 
Nije prisutan
Početnik
Početnik

Pridružio se: Utorak, 16 Decembar 2014, 15:49
Postovi: 26
Pol: Seka
I nama se ovog leta desio osigurani slucaj.Tacnije dva slucaja.Imali smo Dunav porodicno osiguranje.
Devojka iz agencije je odmah pozvala doktorku koja nam je dosla u sobu.Ja sam poslala poruku osiguranju tj nekakvom call centru-ime, prezime,datum vazenja polise i sta se desilo.Lekove smo kupili i refundirali ih u roku od par dana.Cak su i zvali da pitaju kako su deca.
Ali nama je bio potreban pedijatar(mada je doca bio lekar opste prakse)Pitanje sta bi bilo da nam je trbao neki specijalista ili ne daj Boze neka dijagnostika.
Jel neko probao,mozda,ovo sa potvrdom od RZZO u Grckoj?
Ali i to je za neke sitnije iznose ok.Zamislite da vas nesto strefi pa vam treba koja hiljada!Uf.


Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: Utorak, 03 Mart 2015, 00:33 
Nije prisutan
Početnik
Početnik

Pridružio se: Utorak, 10 Februar 2015, 13:10
Postovi: 7
Pozdrav svima
Da podelim i ja neko iskustvo sa vama.
Imao sam povredu, prosle godine na Zakintosu na Cameo plazi... Pao sam na neke stene... da se nisam pentrao i da nije naisao veliki talas, ja vam ne bih pisao sad ;)
Elem, imao sam wiener osiguranje. Povredjena je bila desna saka: 5 velikih linija da kazem, od kojih su dve bile za sivanje :(
Sreca moja pa sam imao pomenuto osig. Otisao sam u ambulantu, doktor me je sredio samo tako. Usio me ko krpenu lutku
[emoji30]
E sad bitna stvar. Kupio sam lekove u apoteci i kostali su 15 evrica.
Kad sam se vratio u nasu finu zemlju, kontaktirao sam njihovu filijalu, popunio obrazac za isplatu stete i za nekoliko dana (10-tak) dobio solde.
Toliko o tome. ;)


Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: Ponedeljak, 22 Jun 2015, 21:29 
Nije prisutan
Predsednik Rep. Palataki
Predsednik Rep. Palataki
Korisnikov avatar

Pridružio se: Ponedeljak, 18 Avgust 2014, 23:32
Postovi: 6991
Lokacija: Rep. of Palataki
Pol: Bata
Aktuelizovalo se pitanje osiguranja za ovu godinu. Posle prošlogodisnje prevare od strane Triglav osiguranja, uz saučesništvo Europ Assistance asistentske kuće, skoro da sam odlucio da ne uzimam putno osiguranje. Ipak, ne daj boze da se nesto mnogo strasno desi, ne bih voleo da, pored garderobe, zavijem u crno i finansijski nekog od familije, pa sam iz tih razloga malo analizirao ponudu osiguranja za ovu godinu.

Cene su, koliko vidim, na proslogodisnjem nivou, za boravak od 4 nedelje u Grckoj, individualna polisa je oko 3.000-3.500 dinara za osiguranu sumu od 30-35 hiljada evra. Klikoćući tako po linkovima iz prve poruke ove teme, naišao sam na jednu zanimljivu ponudu.

AS osiguranje nudi polisu putnog osiguranja koje se ugovara na 12 meseci, od čega je dužina osiguranog boravka u inostranstvu 30 dana. Polisa je sa više ulazaka, što će reći da ste u narednih godinu dana osigurani kad god se švrćkate negde po inostranstvu, dok ne iskoristite tih 30 dana. Polisa važi u celom svetu, što je takođe veoma zanimljivo, a asistentska kuća je Coris, što je veliki plus. Najzanimljivija je cena, 1320 dinara po odrasloj osobi, a deca do 18 godina su gratis (do 6 komada :D ). Ono što je još veoma važno napomenuti, kao loš element ugovora, da postoji učešće od 30e po osiguranom slučaju.

Više informacija ovde, a kalkulator premije je ovde.

Moja računica je da sam ovako osiguran u slučaju nekih težih problema, a u slučaju "boli me grlo" i tome slično, sam plaćam pregled lekara tj. učešće 30e, pa ako se to desi finansijski sam "na nuli", kao da sam uzeo polisu preko npr. Unika osiguranja. Kome treba duži period boravka ili putuje više puta u toku godine u inostranstvo, ovo može biti zanimljiva ponuda.

_________________
Sve što možeš da opeglaš danas, ne ostavljaj za sutra!


Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
PostPoslato: Ponedeljak, 22 Jun 2015, 21:40 
Nije prisutan
Svetski putnik
Svetski putnik
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sreda, 20 Avgust 2014, 18:29
Postovi: 2521
Lokacija: Vinchester city
Pol: Bata
Imaju ukupno dva broja telefona za kontakt. Centrala se javila posle x poziva i uputila na drugi broj telefona na koji se niko nije javio ni iz xy pokusaja. Koliko sam video, oni stoje iza reprezentacije Srbije koja ucestvuje na evropskim OI. Poslovnica im je ili na NBGD ili/i kod Bajlonijeve pijace-Skadarlija.


Vrh
 Profil  
Odgovori sa citatom  
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 34 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2, 3  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je prisutan

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete menjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  

cron

Pokreće ga phpBB® Forum Software © phpBB Group
Putovanja u srcu © 2014-2019.